Volunteer Positions

The following Volunteer positions on the Quebec Council Leadership Team are open to all Scouters in the Quebec Council as well as any interested parties outside of Scouting. The Quebec Council Leadership Team is made up of Scouters and Youth that play an active role in guiding Scouting through out Quebec.
Cover letter and Résumé (please include Scouting experience if any) as well as any inquiries are to be sent to Christopher Blais at christopher.blais@scouts.ca

Commissaire de conseil délégué – Sécurité
Sous-commissaire de conseil – Accueil et intégration