Member Login | Find a Group | Français

Go Challenge 2016

Go Challenge 16 Octobre, 2016

10/14/2016 - 7:00pm - 10/16/2016 - 3:00pm

Coût: 45 $ plus 15 $ pour le camping.
Conseiller et/ou OOS 15 $

Cost: $45 plus $15 for camping.
Adviser and/ou OOS $15

Formulaire d’inscription - Registration Form

Veuillez prendre note que SEULEMENT les groupes, les jeunes

et les adultes INSCRITS à Scouts Canada peuvent participer à cette activité.

S'il vous plaît noter que Seuls les membres des groupes de Scouts Canada, les jeunes et les adultes peuvent participer à cet événement. Amenez un ami (moins de18 ans) exige un accord de non-responsabilité.

Please be advised that ONLY REGISTERED Scouts Canada groups, youth and adults can participate in this event. Bring a friend(Under 18 year old) requires a hold harmless agreement

Cet événement est ouvert aux membres enregistrés de Scouts Canada, l'Association des Scouts du Canada, Guides du Canada.
This event is open to registered members of Scouts Canada, l'Association des Scouts du Canada, Girl Guides of Canada.

Nom de votre équipe Go Challenge. Si vous n'êtes pas sur une équipe et que vous souhaitez être placé sur une équipe mettre "aucun"
Name of your Go Chalenge team. If you are not on a team and would like to be placed on a team when you get there type "none"

Contact Scouter's last Name

Contact Scouter

Un téléphone celular qui peut être utilisé pour communiquer avec vous à l'événement
A celular phone that can be used to contact you at the event

S'il y a des besoins alimentaires ou des allergies alimentaires que nous devons être conscients de s'il vous plaît indiquez-les ici.
If there are dietary needs or food allergies that we need to be aware of please indicate them here.

Si vous n'êtes pas partie d'une compagnie à savoir: Scouter conseiller, Rover aide avec la compagnie, mais sont à venir pour aider à vérifier OUI.
Si vous avez des jeunes participant mais aidez avec d'autres choses aussi, vérifier NO
If you are NOT part of a company ie: Scouter adviser, Rover helping with company but are coming to help check YES.
If you have youth attending but are helping with other things too, check NO.

myscouts information at Scouts.ca/myscouts/
The Canadian Path - Scouts Canada Program Revitalization
Thank an Outstanding Volunteer Today. Scouts.ca/thanks

myscouts information at Scouts.ca/myscouts/

Scouts Canada, the country’s leading youth organization, offers challenging programs for boys, girls and youth age 5-26 in thousands of individual groups in most cities and towns across Canada.

Join Scouts Volunteer with Quebec council Donate to Quebec Council